پیگیری ارسال سفارش

  • وارد سایت اِوان کالا شوید.

 

  • روی گزینه سفارش ها کلیک کنید.

 

  • در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
 

سفارشات با پست پیشتاز ارسال میشود و در بازه زمانی 2 الی 4 روزکاری به دست شما می‌رسد.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://itemtracking.post.ir

شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

  • ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
 
  • روی گزینه ی “سفارش ها” کلیک کنید.
 
  • میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

روند ثبت سفارش

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل و یا ایمیل ثبت نام کنید.

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

  • در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

کالاهای بزرگ و حجیم و بالای 2 کیلوگرم از طریق باربری و پس کرایه ارسال میشود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
 
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
 
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
 
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
 
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
 
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

بازگرداندن کالا

 

با ورود به حساب کاربری خود در وبسایت و مراجعه به بخش سفارش ها ، میتوانید فاکتور سفارشتان را مشاهده و دریافت فرمایید.

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اِوان کالا اطلاع داده دهید.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و از آن استفاده نشده باشد.

وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز برای کالا با ایراد فنی و تا 24 ساعت ، کالا با ایراد ظاهری و مغایرت را به ما اعلام کنید.

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اِوان‌کالا از طریق صفحه تماس با ما، ثبت درخواست مرجوعی در پروفایل یا تلفن به ما اطلاع داده شود.
 
 
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌کالا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت