درباره اِوان کالا

بار ها و بار ها شده است که میخواهیم محصولی از فروشگاه اینترنتی خریداری کنیم. اما زمانیکه محصول به دست ما می‌رسد ، از نظر ظاهری، شکلی ، اندازه و... با عکسی که دیدیم متفاوت است و ما از این موضوع به شدت آزرده خاطر میشویم. یا اون کالا را مرجوع میکنیم و یا دیگر از آن فروشگاه خرید نمی‌کنیم. این موضوع باعث شده است تا افراد به دیگر فروشگاه های اینترنتی هم چنین دیدی داشته باشند. ما در اِوان کالا دست به کار شده ایم تا این فرهنگ غلط را از بین ببریم و بگوییم شما عکسی که مشاهده می‌کنید با خود محصول یکی است.

رنگ رسمی اِوان کالا

آبی: هوش و اعتماد

آبی محبوب‌ترین رنگ جهان است. آبی یک رنگ آرام و صمیمانه است که نشان‌دهنده هوش و مسئولیت‌پذیری بالاست. رنگ آبی بیشتر با خاکستری استفاده می‌شود. در شرکت‌ها یا موسسات مالی که نیاز به جلب اعتماد مشتری است، حتما رنگ آبی حضور دارد و شاید جالب باشد که بدانید در بیشتر شبکه‌های اجتماعی از رنگ آبی استفاده می‌شود چراکه در استرس و نگرانی حفظ حریم شخصی، رنگ آبی می‌تواند اعتماد مخاطبان را جلب کند.

 

طوسی: حرفه‌ای و رسمی

طوسی یک رنگ با حس مسئولیت بالا و قابل اعتماد است که این مسئولیت و اعتماد می‌تواند ارتباطی با موی خاکستری در سنین بالا داشته باشد. بی‌شک طوسی رنگی فاقد احساسات، رسمی و متعارف می‌باشد. اگر هر رنگ را دارای یک شخصیت بدانیم، رنگ طوسی دارای یک شخصیت بسیار جدی و ساکت است.

چرا اِوان؟

اِوان نام دهی است که جزو دهستان رودبار بخش معلم کلایه ٔ شهرستان قزوین دارای 718 تن سکنه. آب آن از رودخانه ٔ محلی و محصول آنجا غلات و لوبیا و گردو و شغل اهالی زراعت است. استخر بزرگی دارد که آب از ته آن میجوشد و بدریاچه ٔ اوان معروف است. (از فرهنگ جغرافیایی ایران)

 

 مترادف اوان: آغاز، ابتدا، اوایل، اول، بدو، عنفوان، نخست

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت